Salsa

Cras mattis sed lectus quis imperdiet. Nullam vitae scelerisque tortor. Pellentesque nec ipsum risus. Nam eu nisl sit amet odio iaculis aliquet non in tortor. Cras ut justo ultrices, maximus metus et, vestibulum lorem. Integer semper nibh dolor, sit amet congue metus faucibus sed. Etiam interdum ligula quis tincidunt elementum. Vivamus consequat erat et diam aliquam, at pulvinar nulla faucibus. Vivamus quis euismod magna.

Nulla orci eros, molestie sed lacinia nec, facilisis ut justo. Duis tincidunt congue ex, et facilisis neque sodales vitae. Sed vitae sagittis magna, ut volutpat nunc. Aliquam tincidunt libero tortor, vel finibus orci dignissim facilisis. Morbi ultrices dictum nulla, eu rutrum risus tempor gravida. Suspendisse a dui nunc. Sed bibendum ipsum vel tempus pharetra. Praesent ullamcorper rhoncus lacinia. Aenean et purus ornare erat blandit malesuada.

Bokningsvillkor

Ut eget dui sit amet risus malesuada lobortis. Nunc nec fermentum justo, in accumsan libero. Nulla tincidunt nulla vitae velit sagittis elementum sed in tellus.

• Vestibulum eget sem nunc. Curabitur nec arcu elit.
  • Phasellus a convallis velit, quis faucibus neque. Phasellus sit amet hendrerit nulla.
  • Suspendisse potenti. Fusce a dapibus est, a vulputate nisi. Mauris sodales, dui gravida mattis.

Kurser

Ansök endast om medlemskap
Salsa

Salsan har revolutionerat dansgolven. Ingen kan stå still till dess rytmer. Den har också en smak som fler och fler vill uppleva oftare och oftare,

Ålder Nivå Start Dag & tid Pris Plats Ledare
Salsa Avancerad
Start 2/1. Lö 17.30-19.30 12 ggr.
Ledare Johan.
Från 15 år MA 2/1 Lö 17.30-19.30 12 ggr 1050:- Testplatsen Johan Info Ingen anmäld till 30 platser

Är du sugen på att ta lite nya steg i salsavärlden.

Ort: Uppsala

Var: Testrum 2, Testplatsen

När: Lör 17.30-19.30

Start: 2021-01-02 (101 dagar sedan)

Tillfällen: 12

Ledare: Johan

Avgift: 1050 kr

Arrangör: Demoförening

Salsa Fortsättning
Start 14/4. On 17.30-19.15 12 ggr.
Ledare Burger.
Från 15 år NM 14/4 On 17.30-19.15 12 ggr 1050:- Testplatsen Burger Info Ingen anmäld till 30 platser

Är du sugen på att ta lite nyamer avancerade steg i salsavärlden.  Vår inhyrde instruktör Birger "Burger"  Bugger har dansat salsa sedan barnsben och kan lära allt och alla att dansa bugg.

Ort: Uppsala

Var: Testrum 3, Testplatsen

När: Ons 17.30-19.15

Start: 2021-04-14 (i morgon)